Segons ha anunciat la plataforma BuSOS, i després de posar-se en contacte amb l’empresa d’autocars Font, s’ha sabut que aquesta està incrementant la freqüència de pas dels seus vehicles a les hores punta, adaptant-se a les necessitats del moment. Tanmateix, aquesta mesura fa impossible que els usuaris puguin saber amb certesa si, després d’un retard, arribarà o no algun altre comboi per reforçar el servei.
Des de la plataforma es mostren cautelosos amb la mesura, i també expectants, principalment, després dels greus problemes que es van produir a principis d’agost, quan es va reduir la freqüència de pas, però no el nombre d’usuaris que necessitaven aquest transport per anar a treballar. Tot i això, la situació encara deixa els veïns i veïnes sense la certesa de si disposaran d’un vehicle addicional.
BuSOS ja havia alertat d’aquesta situació tan problemàtica durant el mes d’agost, en una entrevista a principi del mes de juny, quan vàrem enregistrar a l’Àlex, portaveu de la plataforma d’usuaris, on deixava clara la por que tenien de trobar-se amb aquesta manca de servei a principis d’aquest mes d’agost.
fmwripollet.cat
