Dimecres, juliol 2, 2025
IniciActualitatDenúncies i avisos a les xarxes socials

Denúncies i avisos a les xarxes socials

És molt habitual que els veïns i veïnes de qualsevol localitat, manifestin les seves queixes públicament a través de les xarxes socials. Ripollet no està al marge d’aquestes denúncies que, d’altra banda, només pretenen posar en alerta als responsables dels serveis municipals, perquè solucionin -entre altres coses- l’avaria, tapin l’esvoranc, reparin les voreres, resolguin una fuita d’aigua o renovin el mobiliari urbà fet malbé.

És el cas de la plataforma Facebook, que a través dels veïns i veïnes han fet públic el mal estat de la vorera del carrer Ramon Llull, entre Monturiol i rambla de Sant Jordi. Aquesta incidència ja fa més de 24 hores que s’ha publicat a Facebook.

Estat de la vorera

Aquestes denúncies de la ciutadania, normalment acaben en no res, per no haver utilitzat el canal adequat. Al final, tot queda en uns quants vídeos o fotografies a les xarxes i el problema sense resoldre.

Fa unes setmanes, es va presentar al magatzem municipal, un servei d’actuació ràpida per a resoldre aquestes avaries o incidents a la via pública. Es tracta de la Brigada d’Intervenció Ràpida, un dels eixos inclosos en el programa de l’Ajuntament: “En Acció! Invertim als carrers”.

La BIR és un equip de professionals de la Brigada Municipal que treballa per fer una actuació àgil, eficient i coordinada davant de situacions que requereixen una resposta immediata.

El formulari

Doncs bé, si us trobeu amb una incidència d’aquest tipus al carrer, ho podeu comunicar a la brigada utilitzant el formulari que trobareu a https://www.ripollet.cat/serveis/espai-public/urgencies-via-publica

Des de la fmwripollet.cat ja hem omplert aquest formulari d’avis i hem inclòs una fotografia de la vorera aixecada. Ara només cal esperar que es resolgui el problema com més aviat millor.

fmwripollet.cat

Articles populars